Friday, February 7, 2014

ANUGERAH TERINDAH

Saya hamil anak yang ke 6 selepas berehat selama 14 tahun....Khabar yang diterima memanglah menggembirakan tetapi ada juga kerisauan kerana maklumlah diusia 40 an pastinya kesihatan tidak seperti dulu...Risau sangat takut tak mampu mengekalkan kesihatan di tahap yang paling optima demi zuriat yang dikandung...

Alhamdulillah dengan set kehamilan shaklee yang lengkap saya berjaya mengharungi 9 bulan kehamilan dengan penuh semangat ,ceria dan bertenaga. Masih mampu berdiri tegak ditengah panas terik sewaktu menjalankan tugas yang diarahkan..tiada morning sickness,tiada kejang kaki diwaktu malam .Hanya satu sahaja  masalah utama saya ialah saya tak lalu makan nasi..dan saya gantikan dengan  ESP shaklee dan vitamin shaklee yang lain.Hasilnya ..saya hilang 10 kilo sebaik sahaja melahirkan najihah.( maintain berat sewaktu form 5 dulu) ,namun alhamdulillah berkat amalan secara konsisten pemakanan lengkap shaklee saya dan anak tetap sihat dan tiada masalah kesihatan yang rumit...

Pengalaman ini mendorong saya mengesyorkan kepada adik saya yang sedang hamil kembar untuk mencuba set kehamilan shaklee ini dan ternyata ia sunggu berkesan mengatasi masalah morning sickness,letih,kejang kaki,selsema dll simptom biasa ibu mengandung.

Pada ibu -ibu yang mengandung,jangan sayang duit kerana anak adalah anugerah yang terindah untuk hidup kita....berilah yang terbaik untuk mereka sejak dialam rahim lagi kerana hasilnya anda akan lihat sepanjang tempoh kehamilan



SET KEHAMILAN LENGKAP


1) ESP SHAKLEE- memberi tenaga berpanjangan buat ibu(RM150)

2)B COMPLEX-mengandungi asid folic yang melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang,menghalang ibu daripada risiko kanser dan strok (RM 53.75)

3)VITALEA-mengandungi zat besinyang tinggi ,mengelak masalah anemia, dan kekurangan sel darah merah (RM 88.75)

4) OMEGA GUARD-mengandungi DHA tinggi untuk membantu perkembangan otak bayi (RM 136)

5) OSTEMATRIX -membantu sistem saraf ,mengelakkan daripada kekejangan otot dan emmbantu pertumbuhan gigi dan tulang sihat untuk ibu dan bayi(RM 61)

6) VITAMIN C-membantu mengurangkan risiko demam dan selsema (RM 92.50)

BOLEH MENDAPAT HARGA DISKAUN SEKIRANYA MENJADI AHLI SELAIN BONUS PERIBADI SETIAP BULAN YANG HEBAT ......


PADA SANG SUAMI ....HADIAHKANLAH SET KEHAMILAN LENGKAP SHAKLEE INI PADA ISTERI TERSAYANG..ISTERI ANDA PASTI TERSENYUM DAN GEMBIRA..ANDA JUGA AKAN PUAS HATI KERANA ISTERI ANDA SIHAT DAN BERTENAGA


sms/whatsapp
NIK 0173374266



No comments:

Post a Comment