Saturday, February 8, 2014

SET MINDA CEMERLANG

Mempunyai anak-anak yang cemerlang dalam pelajaran adalah impian semua ibubapa .of course didikan agama dan akhlah terpuji adalah kriteria utama dalam mendidik anak-anak  supaya bila besar nanti mereka menjadi orang yang berguna kepada agama,nusa dan bangsa..

Tidak dinafikan tidak semua anak dilahirkan cemerlang dalam pelajaran..tapi mereka tetap ada potential tersendiri yang patut digilap oleh ibubapa.Sebagai pendidik yang berkhidmat lebih daripada 20 tahun,saya melalui berbagai pengalaman mendidik anak bangsa..ada yang cemerlang dibangku sekolah tetapi kecundang diperingkat remaja.Ada juga yang gagal dibangku sekolah tetapi cemerlang di peringkat kerjaya...Semuanya terpulang kepada bagaimana ibu bapa mencorakkan anak mereka sewaktu kecil...Satu tugas yang bukan senang dan amanah yang perlu kita pikul sepenuh hati untuk memastikan mereka menjadi  aset yang  berharga kepada ummah masa depan

Pada ibubapa yang menghadapi masalah anak yang susah untuk fokus di dalam kelas,susah untuk belajar dan cepat mengantuk...cubalah set shaklee untuk minda cemerlang ini kerana  saya yakin ianya terbukti berkesan...kerana kelima2 anak saya memang membesar dengan semua jenis supplemen shaklee..sebut apa sahaja masalah yang mereka hadapi..bukan ubat yang diberikan ..vitamin shaklee juga yang didahulukan...
contoh: kalau selsema ,saya beri Vita-C,Kalau demam saya bagi Nutriferon,Kalau cirit birit ,saya bagi alfalfa.Kalau pening kepala saya bagi B-Complex dan Ostematrix. dll.Semuanya ternyata berkesan alhamdulillah setelah 12 tahun lebih menggunakannya sehingga kini...

So kepada ibubapa yang membaca coretan saya ini, jangan ragu-ragu ..berilah peluang anak anda membuktikan kecemerlangannya disamping usaha dan doa yang berterusan,supplemen shaklee juga turut membantu ,insya allah

ESP-mengenyangkan.membekalkan tenaga dan kesihatan optima yang  berpanjangan(RM150)

B-COMPLEX-mengurangkan rasa letih,penat atau mengantuk(RM53.75)


LECITHIN(RM52.50) DAN OMEGA(RM136.00)- memberi daya tumpuan dan lebih fokus terutama di dalam kelas


sms saya untuk lebih detail dengan tawaran harga yang sangat istimewa

nik
0173374266

read this article  Natural Health Supplements For Children

No comments:

Post a Comment